در اين اداره كليه هزينه هاي انجام يافته توسط واحدهاي تابعه دانشگاه و يا ليست هاي حقوق و ساير مزاياي مربوط به كاركنان مورد بررسي و تجزيه و تحليل دقيق قرار مي گيرد و پس از تطبيق آن با مقررات و آيين نامه هاي لازم و رفع نواقص آن به مديريت امور مالي جهت بررسي نهايي و تاييد متعاقبا به معاونت اداري ومالي دانشگاه ارسال مي گردد.
- تطبيق و رسيدگي هزينه هاي ارسالي با دستور العمل ها و قوانين
- كنترل سرفصل حسابهاي دريافتني و پرداختني و درآمد
- رسيدگي و نظارت بر تنخواه گردان و اسناد هزينه هاي عاملين مالي
- مطالعه و نگهداري قوانين و مقررات مالي و محاسباتي، دستورالعمل ها و بخشنامه هاي لازم
- نظارت، كنترل و رسيدگي به اسناد و مدارك واصله به امورمالي و ...